Evenimente Corporate
Organizarea de Evenimente Corporate trebuie să fie un moment de bucurie pentru manageri și nu o bătaie de cap.
Lasă-ne a pe noi să ne ocupăm de evenimentul tău!
Aducem un concept nou în organizarea Evenimentelor Corporate prin integrarea în oferta de servicii și prestarea de activități ce presupun preluarea unei idei și dezvoltarea ei până la finalizarea evenimentului.
Evenimente:
- lansare de produs;
- deschiderea unui sediu nou/ filială/ punct de lucru;
- petrecere de sfărșit de an/ aniversarea companiei sau o altă ocazie specială;
- diverse.
Vă oferim servicii începând de la invitații, sonorizare, prezentatori, design de ambalaj, pregătirea conceptului de promovare, pregătirea lansării, campanie de informare, alegerea locului ideal etc.
Amenajarea locației pentru eveniment la obiecte give -away pentru invitați.
Oferta noastră este valabilă pentru solicitari particulare, la munte, la marea și în toate orașele României.
Solicită OFERTA PERSONALIZATĂ:
Evenimente Instituții Publice
Va punem la dispoziție: Scenă, Ecrane Led, Sisteme de sunet complete (LineArray, Sisteme PA, Monitoare scenă), Lumini ( MovingHead-uri, Spoturi, Par, Reflectoare), Stative, Suporți etc.
Prin partenerii noștri vă putem oferi și alte servicii necesare în organizarea manifestărilor și evenimentelor publice: de la formații și prezentatori la servicii de cazare pentru oaspeții dvs.
Pentru a putea veni în întâmpinarea dvs. cu oferta optimizată și completă vă rugăm să ne contactați din timp .
Solicită INFORMATII
Evenimente private
Știm cât de important este pentru fiecare „acel eveniment” pentru care ne contactează. Pentru fiecare client găsim disponibilitate de timp și energia necesară pentru a răspunde cu cele mai bune servicii.
Lucrăm numai cu echipamente profesionale, aducem la solicitare artiști, MC, formații și oferim alte servicii conexe prin partenerii noștri.
Solicită OFERTA PERSONALIZATĂ:
Servicii auxiliare
Venim în sprijinul clienților noștri cu o gamă larga de servicii prin parteneriate cu firme și producători care pot oferi toată gama de produse și facilități pentru buna desfășurare a evenimentului.
Cu sprijinul și consilierea pe care ți-o oferim, poți organiza evenimente mult mai ușor, la tarife accesibile, printr-un singur contract tot ceea ce îți dorești pentru EVENIMENTUL TĂU.
Pentru companii oferim servicii adaptate mediului de business – vezi detalii – prin parteneri cu istoric în domeniul în care activează și promtitudine. Soluții de branding și promovare, campanii de informare, pachete de servicii profesionale pentru conferințe și seminarii etc.
Pentru Instituții Publice avem de asemenea o gamă largă de servicii – vezi detalii – pe care le punem la dispoziție în vederea unei bune organizări pentru diverse evenimente.
Așteptăm solicitările dvs. pentru a vă putea pune la dispoziție o ofertă completă și optimizată cerințelor transmise.
Consultanță organizare evenimente
Îti oferim susținere completă în crearea de campanii promovare, lansări produse, marcarea de către instituțiile publice a diverselor sărbători legale sau aniversări.
Daca îți organizezi propriul eveniment (nuntă, botez, aniversare etc) sau dacă ai nevoie de suportul tehnic pentru interpretare artistică (esti DJ, reprezinți o trupă, etc) echipamentele tehnice de care dispunem te vor ajuta ca evenimentul tău să fie unul apreciat și lăudat din toate punctele de vedere.
Echipamente de sunet și lumin DJ/ MC/ Solist
Echipamente de sunet și lumini:
Eventeam Logistik pune la dispoziție sisteme audio – boxe PA ( Public Address) pretabile atât evenimentelor destinate publicului larg cât si DJ-ilor, Trupelor, Companiilor, evenimentelor de dimensiuni reduse etc.
Pentru că noi punem pe primul loc calitatea, am ales să lucrăm cu firme de renume din domeniul echipamentelor PA precum Tecnare, HK, The Box, FBT (Boxe), Behringer, Phonic Celus (Mixer digital sau analog), Sennheiser, T.Bonne (Microfoane & Headset), etc.
Schelă lumini, lumini ambieantale sau arhitecturale:
Utilizând produsele unor brand-uri recunoscute internațional de moving head-uri (SPOT, WASH, BEAM), dar și efecte led ambientale sau arhitecturale, grilă aluminiu cu dimensiune iîntre 3m – 15m, suntem siguri că îți putem oferii ceea ce îți dorești în materie de lumini.
Lumini ambientale (stativ tip T – Efecte led) sau Lumini Profesionale (Schelă/ Grilă aluminiu; moving head-uri spot, wash, beam, par)
Dj Eventeam Logistik îți poate pune la dispozitie DJ – MC pentru petreceri: nuntă, botez, aniversare, petreceri de firmă, etc;
Dj – cu experiență acumulată de peste 10 ani de activitate, cu repertoriu diversificat;
– Licențiat și autorizat UPFR (condiție obligatorie în alegerea unui DJ);
Pentru evitarea momentelor neplăcute pe parcursul desfășurării evenimentului în cazul controalelor autorizate – lipsa licenței/ autorizației atrage de la sine confiscarea echipamentelor de către organele abilitate.
MC (Master of Ceremonies)/ Prezentaror – Pentru ca o petrecere să aibă ingredientele complete punem la dispoziția dumneavoastră MC/ Prezentator ce va avea grijă ca momentele cheie ale petrecerii să fie marcate într-un mod elegant și va intretine atmosfera prin momente artistice unice și diverse surprize.